tisdag 20 januari 2009

vad ska vi ha bloggen till?

ja vad ska vi ha en istumentalmusik blogg till. ja vad jag vet finns det ingen blogg i det, men möjligt jag har fel. men hemsidor finns det några.  det jag tänkte med denna är att ni ska komma med önske mål, vad ni vill höra. och se i bloggen.  om vi kan håller vi till dom svenska artisterna. för dom är många och jätte duktiga. allt från unga till gamla, från invaders till spotnicks. och veckans lirare måste vi ju ha, eller hur? så kom med förslag. så försöker vi göra en bra blogg om instron. jag kommer ju naturligtvis göra reklam för gubbe och killarna. så får ni följa dom med. konstigt om jag inte gjorde det, sträcker på mig flera meter.  . ni såg hur lång jag vart va! så i detta inlägget  lägger jag in en låt med dom. välkomna nu alla, och kom gärna med tips och ideer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar