onsdag 9 december 2009

ellert nordmark

först lite information. en som heter. leo fender, undrar vad jag har för eko på det sista jag skriver i varje inlägg.detta alltså. sätt er till rätta och njut. det berättar jag inte vad det är för eko. men i min blogg, är jag rättvis, och det är många som kämpar och sliter sitt hår med låtar. och alla får faktiskt ett bra resultat. så här är alla lika. så sorry leo. du kan inte få veta vilket eko det är.. sen har vi tomson som tack vare er gick raka vägen till en andra plats. i radio88.nu tack tack. vill ni rösta igen. så kan ni göra det   här . ni kan även vinna bosses cd skiva om ni röstar. men nu till ellert. våran goa ellert nordmark i norr. med låten adams julsång  holy night eller helga natt. kärt barn har många namn. så sätt er till rätta lyssna och njut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar